Dec 032010
 

Cea mai bună strategie pentru a-ți înfrânge competitorul? Simplu, șterpelește-i cei mai de preț angajați. În ultimii doi ani Facebook a recrutat, unul câte unul, cei mai buni manageri și ingineri din ograda Google aducând compania în postura de a-și mitui angajații cu milioane de dolari numai ca să nu se alăture echipei lui Mark Zuckerberg.

Nu e un secret pentru nimeni că în ceea ce privește social networking-ul, Google a pierdut trenul (și se străduiește din răsputeri să construiască unul nou).

La 6 ani de la lansarea Facebook – și la 3 ani de când tentativa de a cumpăra rețeaua socială a eșuat – Google s-a mobilizat, aangajat și a început să lucreze la ultra-secretul proiect Google Me despre care încă nu se aude nimic altceva decât că.. va mai întârzia.

Ceea ce e cu adevărat ironic însă este faptul că Google avea în propria ogradă omul perfect pentru a-și lansa compania pe orbita social networking-ului încă din 2005. Bret Taylor, dezvoltatorul Google Maps, a lucrat la compania din Mountain View vreme de 4 ani, părăsind-o în 2007 pentru a pune bazele FriendFeed. Doi ani și 50 de milioane de dolari mai târziu, Taylor se alătura echipei lui Mark Zuckerberg acolo unde începea să lucreze la instrumentele care au propulsat Facebook într-o nouă era a expansiunii sociale: Open Graph și plugin-urile sociale, cele două care încearcă să facă conexiunile  sociale la fel de importante ca hyperlink-urile, punând astfel bazele unui web social, căutabil prin intermediul prietenilor și cunoștințelor.

Citește articolul integral pe MONEY.ro și află pe cine a furat Facebook de la Google

Rate this post
Share and Enjoy:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • Google Buzz
  • LinkedIn
  • MySpace

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)