Nov 242010
 

Secretul constă în introducerea fibrelor în alimentaţie, acestea fiind aliatul oricui vrea să scape de kilogramele în plus. Nutriţioniştii spun că fibrele împiedică asimilarea grăsimilor.

De asemenea, ele vor asigura o senzaţie de saţietate persistentă, determinându-te să mănânci mai puţin şi să pierzi în greutate. Trebuie să consumi în fiecare zi între 24 – 35 grame de fibre pentru a stimula digestia, ajutând în procesul de slăbire, potriviteva.ro.

Cele mai bune surse de fibre sunt:

1. Tărâţele de psyllium – 100 grame de tărâţe de psyllium conţin 84 grame de fibre alimentare. Psyllium (Plantago psyllium) este o plantă din familia pătlaginei, cultivată în India, Spania, Franţa şi care este cunoscută pentru proprietăţile ei laxative.

2. Tărâţele de grâu – 100 grame de tărâţe de grâu conţin 43 grame de fibre.

3. Seminţele de in –  100 grame de seminţe de in măcinate conţin 40 grame de fibre.

4. Fulgii de ovăz – 100 grame de fulgi de ovăz conţin 6,74 grame de fibre.

5. Alunele de pădure – 100 grame de alune conţin 6 grame de fibre.

Pentru a mări aportul de fibre alimentare, putem consuma şi alte alimente cum ar fi ma zărea, varza, morcovii, bananele, merele, kiwi, perele, cartofii, caisele şi portocalele.

sursa realitatea.net

Rate this post
Share and Enjoy:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • Google Buzz
  • LinkedIn
  • MySpace

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)