Aug 202011
 

 

Cine nu-şi doreste un abdomen plat fără pic de grăsime aşa cum vedem în reclame? Însa doar gândul de a renunţa la mancarea favorita sau de a merge la sală ne facem să înghiţim în sec. Iată opt căi pe care chiar şi cei mai comozi dintre oameni le pot urma pentru a ajunge să aibă talia visată.

1. Stai în poziţie de drepţi. Astfel, poţi da impresia ca eşti cu cel puţin 2,5.kg mai slab/ă decât în realitate, o spune Deborah L. Mullen, specialist în educaţie fizică şi sport. Uşor de zis greu de făcut, potrivit sfatulparintilor.ro.

Secretul este: pilates. Potrivit unui studiu întins pe o perioada de 6 luni, pe un esanţion de 18 persoane care prezentau probleme cu spatele, Pilates-ul s-a dovedit a fi cea mai uşoară metoda de a îmbunătăţi postura practicanţilor şi întări atât muşchii abdominali cât şi pe cei ai spatelui inferior. Jessica Cassity, intructor de fitness dezvăluie două exerciţii foarte uşoare pe care le puteţi face fară ca macar să va daţi jos din pat care însă vor avea efecte fantastice asupra taliei voastre:

a. Sugeţi burta. Intinţi pe spate sugeţi încet burta. Apasaţi cu mâinile pentru a fi siguri că aţi expirat tot aerul din burtă. Dupa care inspiraţi usor. Repetaţi de 10 ori.

b. Din sezut cu picioarele îndoite. Întindeţi-va usor pana atingeti cu pieptul genunchii. Reveniti in pozitia initiala si rasuciti corpul spre dreapta. Repetati miscarea, insa de data aceasta va rotiti spre stanga. Faceti 8 repetari atat la stanga cat si la dreapta.

2. Mergeţi la culcare cu o ora mai devreme. Astfel, a doua zi nu veţi fi epuizaţi. Lipsa somnului favorizează creşterea hormonilor de stres odată cu largirea taliei.

3. Renuntaţi la apa minerală acidulată. Este adevărat că atunci când va este sete, apa acidulata pare o binecuvantare. Însa, potrivit nutriţionistului Palinski, gazele astfel inhalate vor avea ca rezultat rapid umflarea abdomenului.

4. Creşteţi consumul de cereale şi proteine. Carbohidratii din cereale nu sunt doar sănătoşi însă va ajută şi să aveţi un abdomen de invidiat.

5. Consumaţi pepene roşu la desert. Pepenele roşu este bogat în arginină, un aminoacid care ajuta la pierderea greutătii, potrivit unor studii realizate de Journal of Nutrition. Cercetatorii au descoperit ca soarecilor a care au primit timp de 3 luni un supliment de arginină le-au scăzut grăsimea corpului cu pâna la 64%. Adaugarea argininei în dietă unei persoane creşte oxidarea grăsimii şi a glucozei şi favorizează creşterea musculaturii care arde mai multe calorii decât grăsimea. Tocmai de aceea este indicat ca în timpul verii să aveţi gustări pe baza de pepene roşu, iar în cealaltă perioadă a anului să consumaţi fructe de mare, alune şi seminte, de asemenea bogate în acest aminoacid.

Citeste mai mult pe REALITATEA.NET

Rate this post
Share and Enjoy:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • Google Buzz
  • LinkedIn
  • MySpace

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)