Apr 032011
 

 

Televiziunile occidentale încearcă să integreze reţelele sociale, Facebook sau Twitter, în programele lor pentru a atrage cât mai mulţi tineri.

 

Canalul american HBO a prezentat luna trecută filmul “Private Parts”, despre Howard Stern, în acelaşi timp extravagantul star comentând live pe parcursul transmisiunii TV prin intermediul Twitter, potrivit romanialibera.ro.

În Noua Zeelandă, televiziunea TVNZ tocmai a lansat un nou post destinat tinerilor, canal ce foloseşte Facebook pentru crearea unui show de divertisment interactiv. Programul “U live” combină comentariile, chat-ul, voturile online şi imaginile de profil ale utilizatorilor într-un show TV interactiv.

“Social TV este versiunea modernă a ceea ce era un spectacol de divertisment de sâmbătă seara”, afirmă Reggie James, de la agenţia de marketing Digital Clarity, citat de BBC.

Money

MONEY.ro

 

Rate this post
Share and Enjoy:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • Google Buzz
  • LinkedIn
  • MySpace

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)