Jun 222011
 

 

Dacă până acum îngheţata era doar “fructul interzis” al dietei, află că ea poate avea rol benefic pentru siluetă dacă este corect aleasă şi consumată. Pentru o îngheţată dietetică, organismul arde mai multe calorii în efortul de a aduce temperatura îngheţatei la temperatura corpului, decât caloriile pe care aceasta le conţine.

 

Iată varianta dulce a unei diete cu care poţi să scapi de 4 kilograme pe săptămână, potrivit femeia.ro. Pentru a slăbi corect, alimentele consumate nu trebuie să depăşească 1.300 de calorii pe zi.

Este bine ca îngheţata să fie simplă şi lipsită de adaosuri gen topping, ciocolată sau frişca. Verifică ambalajul şi alege îngheţatele care nu depaăşesc 125 de calorii/100 g. Gustă şi îngheţatele cu fructe, care au de două ori mai puţine calorii şi grăsimi decât cea cu lapte.

Prima masă a zilei trebuie să fie bogată în fibre, aşa că o porţie de cereale integrale cu lapte sau iaurt este cea mai bună alegere. Poţi bea cafea sau ceai cu o jumătate de linguriţă cu zahăr brun.

Prânzul sau cina (una din cele două) trebuie să conţină o portie de 50 de grame de proteine din peşte şi carne slabă.

Poţi mânca la orice masă legume, mai ales roşii, castraveţi, salată verde, sfeclă roşie, andive, pe care să le stropeşti cu ulei de măsline şi, după gust, cu zeamă de lămâie.

Poţi mânca orice fructe între mese, dar niciodată la micul dejun.

Dieta nu se ţine mai mult de o săptămână.

 

Money

MONEY.ro

 

Rate this post
Share and Enjoy:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • Google Buzz
  • LinkedIn
  • MySpace

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)