Apr 282011
 

 

Google a anunţat la finalul lunii februarie că va face modificări privind algoritmul său de căutare şi a declarat război agregatoarelor de conţinut editorial, care nu au conţinut propriu. Primele schimbări au început deja să apară. Prima victimă importantă a noului algoritm a fost grupul Demand Media, una dintre cele mai cunoscute “ferme de conţinut” din America.

 

Conform unor informaţii apărute pe site-ul publicaţiei Forbes, în urma unui studiu realizat de Experian Hitwise, s-a descoperit că traficul site-urilor Demand Media prezintă mai puţini utilizatori veniţi din Google, după ce motorul de căutare a implementat noul update pentru algoritm, numit “Panda”, informeazăcapital.ro.

Unele site-uri precumanswerbag.com au înregistrat pierderi din Google chiar de 80%. eHow.com, cel mai cunoscut site al Demand Media, a cunoscut o scădere de 29%.

Alte ferme de conţinut au înregistrat de asemenea scăderi ale utilizatorilor veniţi din Google: Mahalo, scădere de 78%, Associate Content 61% și Examiner.com cu 51%.

Într-o postare pe blogul oficial, Amit Singhal şi Matt Cutts, ingineri de software de la Google, scriau că noul algoritm este realizat pentru a reduce rankingul pentru site-urile de slabă calitate, site-uri care nu aduc valoare adăugată pentru cititori şi care au conţinut copiat de la alte site-uri.

Money

MONEY.ro

 

Rate this post
Share and Enjoy:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • Google Buzz
  • LinkedIn
  • MySpace

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)