Google testează un nou layout care, dacă va fi implementat, va aduce o schimbare majoră în felul în care sunt afişate rezultatele căutării: preview-uri full page ale site-ului afişat, scrie money.ro.
Zvonurile despre planurile de dezvoltare a motorului de căutare vorbesc despre o renovare de proporţii: preview-uri full page ale rezultatelor căutării în ferestre pop-up, inf0rmeazămoney.ro.
Primii care au raportat testele Google au fost cei de la Blogstorm.com, care au făcut publice primele screenshot-uri ale noului layout Google. Conform acestora, prima îmbunătățire pe care utilizatorii o vor remarca este un efect subtil, de highlight al link-ului asupra căruia zăbovește cursorul, textul respectiv căpătând un background albastru pal.
După o vreme, link-ul highlight-at poate apoi da naştere unei ferestre pop-up care conţine un preview în miniatură a paginii pe care respectivul link ar urma să o deschidă. Preview-ul conţine inclusiv segmente de text relevante pentru căutarea respectivă, scoase în evidență printr-un highlight portocaliu al textului în preview. Iar, ce e mai interesant este faptul că, în noua formulă, fragmentul de text pe care Google îl propune ca rezultat al căutării poate fi diferit sau mai cuprinzător decât tradiţionala propoziţie sau două pe care Google o afişează sub un anumit rezultat al căutării.