Oct 202010
 

“Jocurile de pe Facebook sunt absolut subestimate în spaţiul politic. În condiţiile în care utilizatorii petrec mai multe ore pe zi pe Facebook, jocurile fac posibil un alt mediu prin care ei să interacţioneze şi să se informeze despre candidaţi, în timp ce campania strânge date de importanţă critică despre utilizator”, a declarat Vincent Harris, directorul executiv al Harris Media, o firmă care creează jocuri pe această reţea de socializare.

Candidaţii la alegerile legislative din Statele Unite au o nouă strategie de campanie: creează jocuri pe Facebook pentru a strânge informaţii importante despre alegătorii din circumscripţiile lor electorale, relatează CNN.

“Obţinem nume şi e-mailuri (şi alte date care sunt disponibile) ale fiecărui utilizator, informaţii care sunt de importanţă majoră pentru o campanie online desucces“, a declarat Vincent Harris, directorul executiv al Harris Media, o firmă care creează jocuri pe această reţea de socializare.

Un articol din Wall Street Journal critica luni această idee a jocurilor create de candidaţi pe Facebook, afirmând că o serie de informaţii personale ale utilizatorilor au fost transmise unor firme de publicitate, potrivit mediafax.ro.

Întrebat dacă aceste critici îl îngrijorează, Harris a spus că informaţiile sunt puse la dispoziţie de utilizator, prin acceptarea termenilor respectivelor jocuri.

Rate this post
Share and Enjoy:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • Google Buzz
  • LinkedIn
  • MySpace

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)