Aug 022010
 

Frunza trebuie îmbunătăţită, din punct de vedere grafic. Este mesajul transmis de reprezentantul Preşedinţiei, Valeriu Turcan, la şedinţa Consiliului pentru coordonarea proiectului privind brandul de turism al României. Preşedinţia nu a avut alte critici la adresa brandului turistic construit de THR-TNS. Consiliul de proiect a decis că brandul va rămâne aşa cum l-a creat firma spaniolă, dar cu "mici îmbunătăţiri"

“Având în vedere că anumite elemente grafice au fost puternic criticate, pe partea de grafică a logoului se pot face îmbunătăţiri” – a declarat purtătorul de cuvânt al preşedinţiei, Valeriu Turcan, pentruREALITATEA.NET

Valeriu Turcan a participat la şedinţa în cadrul căreia urmează să se decidă soarta brandului turismului românesc în calitate de expert în comunicare, dar, totdată, şi ca purtător de cuvânt al preşedinţiei. Referitor la celelalte elemente ale brandului turistic al României, creat de firma THR-TNS, preşedinţia nu a adus alte critici.

La începutul şedinţei în care este tranşată soarta “frunzei”, ministrul Elena Udrea a anunţat că Ministerul Turismului nu va plăti banii care sunt prevăzuţi în contract dacă se va dovedi că frunza din logo nu este un produs unic.

Pe de altă parte, Eulogio Bordas, preşedintele companiei THR-TNS, care a creat brandul turistic, susţine că izotipul aflat în discţia presei de la sfârşitul săprămânii trecute, deja infama frunză, este o creaţie originală a angajaţilor săi. “În compania mea, folosirea bazelor de date şi cumpărarea de logo-uri din alte baze de date este complet interzisă. Suntem o companie respectabilă şi trebuie să fim originali în tot ceea ce producem.” -a declarat Bordas. Din aceste motive, Bordas susţine că ministerul Turismului nu are niciun motiv pentru care să nu achite întregulpreţ pentru crearea logoului respectiv.

La rândul său, Consiliul pentru coordonarea proiectului privind brandul de turism al României, a decis că va merge în continuare pe ideea de brand propusă de compania THR-TNS, cu mici îmbunătăţiri.

Măsura vine după ce vineri Ministerul Dezvoltării şi Turismului a primit explicaţii de la consorţiul THR-TNS privind asemănarea dintre frunza din logoul turistic al României şi un alt element grafic similar ce se poate achiziţiona de pe internet.

Ministrul Turismului, Elena Udrea, a lansat joi, în cadrul Zilei României la Expo 2010 Shanghai, brandul turistic al României. Noul slogan de promovare turistică a României este “Explore the Carpathian garden” (“Exploraţi grădina carpatină”).

În mediul online autohton a fost remarcată asemănarea dintre frunza din noul logo de promovare turistică a României şi logo-ul unui proiect de transport internaţional. Elena Udrea a declarat, în legătură cu zvonurile apărute privind plagiatul logo-ului, că întreg conceptul a fost cumpărat cu toate drepturile de autor şi că situaţia este legală.

sursa realitatea.net

Lui Băsescu nu-i place frunza Elenei Udrea
Rate this post
Share and Enjoy:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • Google Buzz
  • LinkedIn
  • MySpace

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.